شصت و پنجمین بازی دو تیم

ین بازی، شصت و پنجمین بازی دو تیم است که پیش از این ۲۱ پیروزی سهم پرسپولیس و ۱۹ پیروزی سهم سپاهان بوده و ۲۴ بازی هم به تساوی ختم شده است. در طول پانزده فصل گذشته لیگ‌برتر نیز سپاهان ۱۲ بار و پرسپولیس ۷ بار به پیروزی رسیده‌اند و ۱۱ بازی هم مساوی شده است.

پیش از این انتظار می‌رفت، پس از سال‌ها این دیدار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، اما هنوز این ورزشگاه آماده پذیرایی از میهمانان سپاهان نشده است و این بازی هم به مانند سال‌های گذشته در فولاد شهر برگزار می‌شود.

نفت تهران – ماشین سازی تبریز، ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه تختی

شاگردان علی دایی که بر خلاف تصورات تا کنون عملکرد بسیار خوبی را در لیگ شانزدهم داشته‌اند و با ۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارند، قبل از شروع تعطیلات لیگ برتر می‌توانند تا رده دوم جدول صعود کنند. البته به این شرط  که تیم‌های بالاتر از نفت مطابق میل شاگردان دایی عمل کنند. آنها در این هفته‌ از تیم ماشین سازی تبریز میزبانی می‌کنند که هفته گذشته و در تبریز با یک گل مغلوب سپاهان شد و انگیزه‌های زیادی برای سر و سامان دادن به وضعیت خود دارد. ماشین سازی نیز تنها با یک پیروزی از ۶ بازی با ۶ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و پیروزی در این دیدار می‌تواند آنها را تا نیمه نخست جدول رده‌بندی بالا بیاورد. این دیدار نخستین بازی دو تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.